8. 3. 2016

Sport Diary 2016

Jelikož mám ráda přehled o tom jak se mění moje míry a co kdy cvičím, je pro mě takový diářek naprostá nezbytnost. Dříve jsem si psala do obyčejných sešitů, dělala svoje tabulky a zapisovala si jídelníček.To bylo ale o dost dříve, než se na  trhu objevily takzvané "Fitness diáře". Je možné, že někde byly dostupné už dřív, ale rozhodně to nebyl takový hit, jako je to dnes. Pár lidí se mě už ptalo, kam si zmíněné věci zapisuju, jak si udržuju přehled a co mi pomáhá. 

Proto bych vám tímto chtěla představit svůj SPORT DIARY




Diář je pevné vazby, na rozdíl od minulého roku, kdy byla vazba měkká a diář byl dvakrát tak velký. Navíc změna ze žlutého na bílý papír stojí rozhodně za zmínku. Pevná a kvalitní vazba. Uvnitř je také šňůrka, kterou si klasicky přehazujete na to místo, kde právě datumově jste.

Přední strana

Zadní strana

Design se mi celkově moc líbí, jakožto závislákovi na růžově barvě (guilty). Na přední straně logo, na zadní nápis. Hezké a jednoduché. 

Pojďme se podívat na pár stránek dovnitř!

Na začátku/konci každého měsíce vás čeká stránka se shrnutím uplynulého měsíce, s měřením a se stanovením cílů na následující měsíc. Všechno je jednoduché a přehledné, jako celý diář. Prostoru na psaní je dostatek.


Na jedné straně jsou většinou dva dny, pokud tam na vás nevykoukne nějaký receptík. Na polovině máte prostor na své poznámky a na druhé už na vás čeká "tabulka" s aktivitami, kde zapisujete jaké cvičení jste dělali, jak dlouho a kolik jste přitom spálili či jaký byl váš rekord. Jak jsem zmiňovala, jsou tam i různé fit recepty a nebo cviky (i s obrázky). Myslím si, že to spousta lidí také ocení. Jsou tam pestrá jídla všeho druhu.


A sem tam se také objeví nějaký zajímavý a poučný článek, kde se vždy dozvíte něco nového. Já se chci například pustit do pravidelného plavání a najít v diáři náhodně článek právě o tom, co k tomu potřebuju vědět, je prostě super.

SHRNUTÍ

Celkově SPORT DIARY 2016 hodnotím jako velice povedený sportovní diář se vším všudy a ještě něčím navíc. Dala bych tedy rovnou 5 hvězdiček! Osobně jsem velice spokojená, diář mám už druhým rokem a jsou zde jen samé změny k lepšímu. 
Teď už se jen můžu těšit, co tvůrci přichystají příští rok.
SHARE:

2 komentáře

  1. Už jsem o něm četla několikrát a i jsem o něm přemýšlela. A taky jsem patřila mezi ty, co si asi 2 roky vedli sešity s jídlem, tréninky, mírama atd... jenže já mám diáře už skoro na všechno a představa, že mám nějaký další mě trochu děsí :D vždy pak trávím večer 20 minut zapisováním... navíc, od té doby, co jsem si přestala toto všechno zapisovat, celý můj "progress" se trochu zlepšil. Šlo to takovým tím přirozenějším směrem, kdy se tolik nestresuješ a večer neanalyzuješ co jsi kdy snědla a míry jsem si neměřila třeba už fakt dlouho :) je prostě asi pravda, že čím méně se nad tím stresuješ, tím to jde líp.... myslím, že třeba měření a vážení jednou za měsíc je ok a většinou to jsou lepší výsledky... když vidím jak se někdo váží každý den... to je podle mě stresující :D
    Diář se mi ale líbí a trochu jsi mě nahlodala, asi si ho pořídím příští rok. A pevné desky tomu jen napomáhaj :))
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch sešítků a diářků mám doma fakt milion.. Jinak taky pak trávím večer zapisováním :D. Opravdu? Na tom určitě něco bude.. Já se většinou už vážím jednou za měsíc, ale dříve jsem byla schopná klidně každý týden.. Popřemýšlím nad tím a možná začnu méně zapisovat :D:).. Ale tenhle diář je tak jako tak super, je tam spoustu tipů! :)

      Vymazat

Blogger Template by pipdig